sobota, 22 czerwca 2013

Smakowite masełka czyli PROMOCJA w The Body Shop :)




Sklepy The Body Shop zawsze miło mi się kojarzą, z pięknym zapachem, dobrymi kosmetykami, różnorodnością koloru, ale niestety tez z dość wysoką ceną- poluje tam zawsze na promocje i tak było również tym razem- Facebook okazał się bardzo pomocny i stąd też dowiedziałam się o wakacyjnej, letniej przecenie na wybrane masła i żele pod prysznic.

Link do strony na FB klik




Miałam juz kilka maseł do ciała z TBS- do tej pory moje ulubione było z wit E (różowe opakowanie) piękny kremowy zapach i genialne nawilżenie. Regularnia cena 69zł wydaje mi się zdecydowanie za wysoka i o ile to moje ulubione masła do pielęgnacji ciała to nie upadłam jeszcze na głowę  żeby płacić za nie takie pieniążki :) Tym bardziej mnie i mój portfel ucieszył fakt wyprzedaży.


W moje ręce tym razem wpadły dwa masła: MALINA I MARAKUJA




Ze wszystkich dostepnych w przecenie lini zapachowych te dwa zapachy spodobały mi się najbardziej, są mocne, ale tym samym mocno owocowe, smakowite aż do zjedzenia, zapachy są faktycznie jak prawdziwe :) więc uwaga na osy i inne klejące się do Was owady :)

Pozostałe dostępne zapachy to CYTRYNA, JAGODA, PAPAJA (nie wiem czy promocja obejnie również inne zapachy na dzień 17.06 kiedy je kupowałam były do wyboru te)






Konsystencja gęsta i treściwa jak zawsze, właściwie niewiele kosmetyków "maseł do ciała" prawdziwymi masłami w konsystencji nazwać można, różne firmy mają dostępną taką formę produktu, ale nigdy  praktycznie nie są takie geste i zbite jak te z TBS- może też dlatego je tak bardzo lubię.

Poziom nawilżania jest mocny (choć to z witaminą E, które najbardziej lubię nawilża moją skórę mocniej) teraz w lato na wakacje dla mnie idealny.
Dostępne są również w promocyjnej cenie żele pod prysznic z tych samych linii zapachowych- mnie natomiast skusiły tylko masła.

Taka promocja to idealna okazja dla tych, którzy jeszcze nie mieli okazji, a zawsze chcieli spróbować wyśmienitych masełek tej firmy. Gorąco polecam :)

A tu na dowód- cena :) 




Pozdrawiam/ Ola

2 komentarze :

  1. Elo !fajny blog, fajnie prowadzony i staranny, zapraszam do mnie na bloga i prosze o kilka komentów z radami na temat bloga oraz dodanie do obserwowanych odwdzięczę się i to BARDZO ! :D http://oldzia-oldzia-oldzia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. rzeczywiście dobra okazja żeby kupić :)

    OdpowiedzUsuń